Αφιέρωμα στο κορμί της Κατερίνα Σκουρλή, που «άναβε φωτιές» (ΦΩΤΟ)

skourli-ellinida

Που βρίσκεται άραγε το κορίτσι αυτό; Η γυναίκα που από το 2009 όταν αναδείχθηκε Miss young μπήκε τόσο έντονα στη ζωή και μετά εξαφανίστηκε ;

Σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες η εντυπωσιακή μελαχρινή αποφάσισε να γυρίσει πλάτη στην showbiz και να επενδύσει στις σπουδές της.

Έτσι εδώ λίγα χρόνια έχει μετακομίσει στο Λονδίνο, όπου και σπουδάζει marketing και επενδύει στις σπουδές.

Ούτε Άραβα παντρεύτηκε, ούτε επιχειρηματία έχει που την έχει κλείσει σε χρυσό κλουβί ούτε καριέρα κάνει στην Αμερική. Το μικρό πήρε ίσως την πιο σημαντική απόφαση της ζωής της.

Μάλιστα σε μια παλαιότερη συνέντευξή της είχε παραδεχθεί;

«Όταν ήμουν μικρή, από τα τέσσερά μου, φόραγα τα τακούνια της γιαγιάς και της μαμάς μου, βαφόμουν, έπαιρνα τις φούστες τους, τις έβαζα αντί για μπλουζάκια στράπλες και έκανα επιδείξεις μόδας, τους χόρευα, τους έκανα σόοου και τέτοια.

Δείτε τη και στο facebook

Αλλά όταν μου έλεγαν «όχι» για κάτι , τα ‘ σπαγα. Ότι και αν έβρισκα γύρω μου, το πέταγα κάτω. Μια φορά , σε ένα τραπέζι της θείας μου, περιμένω να πάμε λούνα πάρκ. Όταν ο πατέρας μου μου είπε ότι θα πάμε την επόμενη μέρα, έπιασα το τραπεζομάντιλο και τα έφερα όλα κάτω. Το έχω ακόμα, όταν νευριάζω είμαι αρκετά αντιδραστική και δεν ελέγχομαι, θολώνω. Θέλω κάτι να βρίζω, να σπάσω, να εκτονωθώ. Είμαι επικίνδυνη»..

Δείτε τη στο instagram

Απολαυστε τις φωτογραφίες της που ακολουθούν:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Το 18χρονο που θα κάψει τη γούνα σου

katerina

σκουρλη 16

σκουρλη 9

σκουρλη 7

σκουρλη 6

σκουρλη 12

σκουρλη 10

σκουρλη 11

σκουρλη 2

,

  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

