Σε εγκατάλειψη το δίκτυο ΟΣΕ .. πρόβλημα στη γραμμή Βόλου Λάρισας

Volos_station_1995

Προβλήματα στη σιδηροδρομική συγκοινωνία της γραμμής Βόλου – Λάρισας παρατηρούνται εδώ και πολύ καιρό με αποτέλεσμα την έλλειψη αξιοπιστίας των επιβατών προς τον ΟΣΕ. Καθυστερήσεις, χαμένες ανταποκρίσεις και βλάβες στις αυτοκινητάμαξες είναι τα συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες του σιδηρόδρομου στη γραμμή Βόλου – Λάρισας.

Στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η σιδηροδρομική σύνδεση Βόλου – Λάρισας και συνεπώς οι επιβάτες αναφέρεται η επιστολή που απέστειλε το Δ.Σ. του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας στον ΟΣΕ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ την Τρίτη.

Συγκεκριμένα, οι επιβάτες του ΟΣΕ στη γραμμή Βόλου – Λάρισας αντιμετωπίζουν ταλαιπωρία εξαιτίας μεγάλων καθυστερήσεων που οδηγούν με τη σειρά τους σε χαμένες ανταποκρίσεις στο σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Η αυτοκινητάμαξα της γραμμής Βόλου – Λάρισας αντιμετωπίζει σχεδόν καθημερινά βλάβες μένοντας ακινητοποιημένη και αντικαθίσταται από άλλη παλιότερη η οποία δε διαθέτει κλιματισμό, κάνοντας ανυπόφορο το ταξίδι των επιβατών την περίοδο του καλοκαιριού.

Ωστόσο, όταν ακινητοποιείται και η τελευταία αυτοκινητάμαξα, τότε επιστρατεύεται μια μηχανή ντίζελ με δύο μόλις βαγόνια. Αυτή η εναλλαγή του τροχαίου υλικού προκαλεί καθυστερήσεις που οδηγούν ακόμα και σε χαμένες ανταποκρίσεις. Η εικόνα διάλυσης και απαξίωσης του σιδηροδρόμου συνεχίζεται και με τη δρομολόγηση λεωφορείου για την εκπλήρωση τριών από τα εννιά καθημερινά δρομολόγια.

Οι σιδηροδρομικοί Θεσσαλίας υποστηρίζουν από την αρχή πως η χάραξη των δρομολογίων και η διάθεση μόνο μίας κινητήριας μονάδος για την εκτέλεση των δρομολογίων χωρίς λειτουργία ενδιάμεσων σταθμών δεν ήταν δυνατόν να εξυπηρετήσει όλες τις ανάγκες.

Επίσης, η διαδρομή των 60 χιλιομέτρων δεν είναι ποτέ στην ώρα της παρ’ όλο που ο προγραμματισμένος χρόνος της διαδρομής είναι 48 λεπτά με αποτέλεσμα την κακή εικόνα προς τους επιβάτες οι οποίοι ταλαιπωρούνται.

Εξαιτίας αυτής της κακής εικόνας, το προσωπικό γίνεται δέκτης έντονης κριτικής και απαξιωτικών σχολίων, παρά τις προσπάθειες των εργαζομένων να καλύψουν τις αδυναμίες και τις ελλείψεις οι οποίες οδηγούν σε πλημμελή συντήρηση και επισκευή των μηχανών.

Οι σιδηροδρομικοί της Θεσσαλίας υποστηρίζουν πως οι προσπάθειες της διοίκησης είναι να περισώσουν τη λειτουργία των τρένων στον κύριο άξονα που συνδέει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη εγκαταλείποντας την περιφερειακή σύνδεση Βόλου – Λάρισας που αποτελεί το σημαντικότερο περιφερειακό δίκτυο, ωθώντας σε σιδηροδρομική απομόνωση της μεγαλύτερης πόλης και της πολυπληθέστερης περιοχής από το κεντρικό δίκτυο και την υπόλοιπη Ελλάδα.

Επίσης, σύμφωνα με την επιστολή του, ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας προτείνει τη διάθεση δύο αξιόπιστων κινητήριων μονάδων με λειτουργία ενδιάμεσου σταθμού, καινούρια χάραξη δρομολογίων προκειμένου οι επιβάτες να μην χάνουν τις ανταποκρίσεις τους ώστε να αυξηθεί η επιβατική κίνηση και να βελτιωθεί η εικόνα και η αξιοπιστία του σιδηροδρομικού χώρου, ζητώντας παράλληλα το απαραίτητο προσωπικό και τις υποδομές.

από τον Πανθεσσαλικό Ταχυδρόμο

Advertisements

, , , , , , , , , ,

  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: